Home Service

Topproducten. Topservices.

Bij Makita doen we er alles aan om zoveel mogelijk een verlengstuk van de schoonmaker te zijn. Dat is één met Makita. Dat begint natuurlijk met onze stofzuigers; alleen het allerbeste is goed genoeg. En het gaat verder; ook qua service hebben we niet stil gezeten. Maar let op. Wil je optimaal van onze extra diensten profiteren, dan moet je natuurlijk wel weten wat de mogelijkheden zijn. Kortom, hoog tijd voor een overzicht.

Tijdens bestellen


Express Levering

Voor €10,- extra weet je zeker dat je bestelling vóór 11 uur ’s ochtends bij je dealer ligt. Wel zo handig. Geef het op bij je bestelling bij je dealer.


Direct Levering

We brengen je bestelling niet naar je dealer, maar direct (vandaar de naam) naar jou. Dus nóg handiger en sneller. Direct Levering kost €10,- en is mogelijk bij alle bestellingen, behalve de retournering van reparaties. Geef het op bij je bestelling bij je dealer.

Direct na ontvangst


Omruil Garantie

Stel, het ondenkbare gebeurt toch: je nieuwe Makita vertoont binnen één week een mankement. In dit geval krijg je direct een nieuwe stofzuiger van je dealer.


Garantie Verlenging

We werken er hard aan om je bij problemen zo goed en snel mogelijk te helpen. Wil je hier optimaal gebruik van maken, verleng dan gratis je garantie. Je regelt dit heel makkelijk online, tot vier weken na aanschaf. Ga voor registratie en meer info naar makita.nl/garantie.



Reparatie nodig


Gratis Reparatie Inzending

Als jij je stofzuiger die reparatie behoeft naar je dealer brengt, dan stuurt hij deze kosteloos naar ons. Voor reparaties onder garantie betaal je geen retourkosten van ons naar de dealer.

Tijdens het reparatie traject


Snelle Reparatie

Je ervaart het liefst zo min mogelijk last, dus streven wij ernaar om alle reparaties binnen twee dagen uit te voeren. Tel daar het transport bij op en doorgaans heb je wat ons betreft binnen een werkweek je stofzuiger terug.


Reparatie Garantie

We repareren je stofzuiger niet alleen, hij wordt ook compleet gecheckt en wanneer van toepassing opnieuw NEN3140 gekeurd. Vertoont je stofzuiger desondanks binnen drie maanden na reparatie toch een mankement, dan is de reparatie op de complete stofzuiger geheel gratis.


Inruil Korting

Zijn de reparatiekosten hoger dan 40% van de nieuwwaarde? Dan doen we via je dealer een voorstel: Niet repareren, maar een nieuwe Makita met korting. Geldt niet voor verhuurmachines.


Service Contract 

Je wilt absolute zekerheid over de kosten die je maakt voor je stofzuigers? Dan is een Service Contract wat voor jou. Tegen acceptabele extra kosten dek je je in tegen onvoorziene kosten voor reparatie en service. Je sluit dit servicecontract met Makita af. Binnen het Service Contract vallen: graveren, alle reparaties ten gevolge van normale slijtage inclusief transportkosten en het gebruik van het Makita Serviceweb®. Neem contact op met een Makita adviseur.